Compliment, vraag, opmerking of suggestie?

Heb je een vraag? Dan kun je terecht bij onze veelgestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen of wil je nadere informatie ontvangen, een suggestie doen of om een andere reden met ons in contact treden? Vul dan ons contactformulier in. De behandeling van je vraag duurt afhankelijk van het onderwerp tot drie werkdagen.

Waarover zoek je contact?

Heb je een probleem ter plaatse?

Heb je een probleem ter plaatse?

Meld het probleem eerst bij de receptie van jouw verblijf. Zij zijn ter plaatse en kunnen in de meeste gevallen het probleem snel oplossen.

Kan de receptie je niet helpen dan kun je tijdens kantoortijden (ma. t/m vr. van 09:00 tot 17:00 uur) een e-mail sturen naar: ikbenterplaatse@pharosreizen.nl

Wij streven ernaar om binnen 1 uur te reageren en zullen ons uiterste best doen om het probleem ter plaatse snel en naar tevredenheid op te lossen. Vergeet niet je reserveringsnummer in de onderwerpregel te vermelden.

Heb je een urgent probleem buiten kantoortijden of in het weekend dan moet je telefonisch (niet per e-mail) contact opnemen met de Pharos Reizen Alarmcentrale. Zij zijn 24/7 bereikbaar via telefoonnummer: +31 88 2691465

Ervaring delen?

Jouw mening telt! Wil je ons laten weten hoe jouw vakantie was? Vul de enquête in. 

Heb je een probleem ter plaatse?

Meld het probleem eerst bij de receptie van jouw verblijf. Zij zijn ter plaatse en kunnen in de meeste gevallen het probleem snel oplossen.

Pharos Reizen is van de ANWB. Kan de receptie je niet helpen of kun je hen niet bereiken, dan kun je 24 uur per dag, 7 dagen per week, contact opnemen met de Pharos Reizen Alarmcentrale.

Zij zijn te bereiken op telefoonnummer +31 88 2691465

Dit nummer is 24 uur per dag voor je bereikbaar van de avond voor vertrek tot jouw thuiskomst.

Na thuiskomst een klacht indienen?

Mocht je tijdens jouw vakantie een probleem ondervinden en wordt dit ter plaatse of door de Pharos Reizen Alarmcentrale toch niet naar tevredenheid opgelost, dan kun je tot uiterlijk een maand na thuiskomst het klachtenformulier invullen en versturen.

Binnen een maand zal er een inhoudelijke behandeling van de klacht plaatsvinden, geheel conform ANVR richtlijnen.

Jouw gegevens


* Verplichte velden

Onze gegevens:

Pharos Reizen
Taurusavenue 18
2132 LS Hoofddorp
Routebeschrijving
 
E-mail: klantenservice@pharosreizen.nl
Bank: RABO Bank N.V.
BIC: RABONL2U
IBAN: NL 64 RABO 0145 6492 53
BTW-nummer: NL8106.33.899.B01
KvK-nummer: 27250882
Customer Contact Center:
023- 55 42 870 (lokaal tarief)
 
Momenteel zijn we gesloten, je kan ons Vandaag tussen 10:00 en 16:00 bereiken
 
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 09:00-17:00 uur
Zaterdag: 10:00-16:00 uur
Op zondag en feestdagen gesloten
Pharos Reizen Alarmcentrale:
In geval van nood of problemen ter plaatse (buiten kantoortijden)
+31 88-2691465
Heb je een vraag?
Dan kun je terecht bij onze
veelgestelde vragen